Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
ReklamaAUTO-GAZ Nikodem Groń - montaż i serwis samochodowych instalacji LPG - benzyna, diesel
ReklamaZapraszamy do zakupów u wiodącego sprzedawcy rowerów elektrycznych - Iwo Bike w Gorlicach
Reklama Zapraszamy na zakupy do Delikatesów Szubryt w Gorlicach przy ul. Kościuszki
Reklama Orion Engineered Carbons Sp. z o.o. - Jasło, ul. 3 Maja 83 - oferta pracy
Reklama Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich znajdziesz w: Krakowie (ul. Wielicka 72B), Chrzanowie (ul. Grunwaldzka 5), Nowym Sączu (Rynek 13), Nowym Targu (al. Tysiąclecia 44) i Tarnowie (al. Solidarności 5-9).

Znamy wstępne ustalenia dotyczące wczorajszego wypadku w Bobowej. Sprawa nie jest prosta

Podziel się
Oceń

Wczorajszy (10 października) wypadek w Bobowej wstrząsnął mieszkańcami dwóch powiatów. Zginął młody motocyklista z gminy Grybów, a młoda mieszkanka gminy Bobowa pewnie jeszcze przez długi czas będzie miała przed oczami całe zdarzenie. Policjanci wyjaśniają okoliczności tego tragicznego zdarzenia.
Znamy wstępne ustalenia dotyczące wczorajszego wypadku w Bobowej. Sprawa nie jest prosta

Autor: fot. Rafał Gajewski / sadeczanin.info

 

Wstępne ustalenia wskazują na to, że do zdarzenia doszło w chwili, gdy kierująca seatem 20-latka kończyła już skręcać na parking, a więc najprawdopodobniej poza jezdnią. Motocyklista chciał wyprzedzić samochód – wyjaśnia aspirant sztabowy Grzegorz Szczepanek, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach.

Młoda kobieta przyznała, że zaczynając wykonywać manewr widziała tylko jednego motocyklistę, który ją wyprzedził i pojechał dalej, drugiego zauważyła w chwili, gdy już nie dało się uniknąć zderzenia.

Szczęśliwie nic jej się nie stało, choć motocyklista wbił się właśnie w drzwi od strony kierowcy, potem dosłownie przeleciał nad samochodem, uderzył w parkingowy chodnik, a następnie w zaparkowany samochód. Bobowianka w chwili zdarzenia była trzeźwa.

Reanimacja 23-letniego motocyklisty trwała blisko dwie godziny. Ostatecznie helikopter LPR, który został wezwany na miejsce, odleciał bez niego. Młodego mężczyzny nie udało się uratować – dodaje rzecznik.

Najprawdopodobniej zostanie powołany biegły, który obejrzy zabezpieczone na policyjnym parkinu pojazdy. Prokurator zadecydował również o zabezpieczeniu zwłok mężczyzny do dalszych badań.

Okazało się również, że motocyklista, mieszkaniec powiatu nowosądeckiego, prowadził jednoślad pomimo tego, że jego uprawnienia zostały cofnięte przez starostę.

Na miejsce zdarzenia wrócił kolega motocyklisty, ten, który chwilę przed tragedią minął kierującą seatem.

Policjanci wyczuli od niego woń alkoholu, dlatego przebadali go alkomatem. Urządzenie wykazało 0,54 promila alkoholu. Mundurowi zatrzymali mężczyźnie prawo jazdy. Ponadto okazało się, że licznik jego motocykla wskazuje około 16 tysięcy kilometrów mniej, niż zapis w bazie – mówi aspirant Szczepanek.

 


Napisz komentarz

Komentarze

WWW 15.10.2020 21:12
MAM PRAWKO NA MOTOCYKL OD 1997 ROKU i czy będę chciał się zabić to mam pędzić po POWIECIE I OKOLICY MAM 0 PUNKTOW I MANDATÓW OD 14 LAT Moje Córki i żona zniszczą wroga

zaniepokojony 15.10.2020 13:54
Gdyby wszyscy byli taaacy mądrzy, jak tu, w komentarzach, to na drogach było by lepiej. Może już dość tego gadania co kto gdzie i jak, gdybacie jak nie wiem. Byliście na miejscu? Pomyślcie co czuje dziewczyna z osobówki i rodzina tego motocyklisty. Dajcie żyć po prostu, stała się tragedia, ale cobyście nie mówili i tak to nic nie zmieni :( Sytuacja jest nieprzyjemna, jest smutna, przykra, naprawdę nie ma co więcej gdybać, dolewać oliwy do ognia... Wczoraj też widziałem wyczyny ignoranta, akurat czekałem pod sklepem i zauważyłem cwaniaka drogowego, "pięknie" cisnął tym z pomarańczowym autem typu kombivan, na pewno nie jechał tam z prędkością obowiązującą na tym odcinku, wyprzedził inne auto przekraczając podwójną ciągłą, zaczął manewr blisko przejścia dla pieszych, skończył nieopodal następnego przejścia, to było koło 7:20 wczoraj na Stróżowskiej. Dobrze, że w tym czasie nikt nie przechodził przez któreś przejście... I co? Nie zostanie za to ukarany konkretnie. Upiekło się tej osobie, niestety. Eh i jak ma być dobrze na Polskich drogach? Bezpiecznie?

www 15.10.2020 21:03
Znaki drogowe do weryfikacji jak nie to po co przestrzegać jak można bezpiecznie przejechac 40 80 i co lokalni działacae się wykazali DZIAŁAJA SKUTECZNI do nierespektowania znaków Podczas jednego z zdarzeń drogowych jako OSP ja mówię mu że wejście w zakręt i mostek można 90km on mówi że 40 obowiązuje to kpina z obywateli 40 to po pijaku można przejechac

XXX 15.10.2020 08:14
Tragedia . Wyrazy wspóŁczucia dla rodziny . Nie wypowiadam się na temat winy , ponieważ to wykaże dochodzenie. Z obserwacji wynika że motocykliści przeważnie przekraczają prędkość , a w terenie zabudowanym to nieraz kilka krotnie . Odnośnie skrzyżowania przy Dukacie, to jadąc w kierunku Dukli , nie zmieniamy kierunku jazdy,nie przekraczamy oznakowania na jezdni , dlatego nie włączamy kierunkowskazu. /dlatego też jadąc od Sokoła nie włączamy prawego kierunkowskazu/. Natomiast jadąc w kierunku szpitala , sygnalizujemy zamiar jazdy , ale krótko, żeby nie wprowadzić w błąd jadących od Ekonomika , chyba że chcemy skręcić w tą ulicę . Powinien w tej sprawie wypowiedzieć się kompetentny policjant , ponieważ różnie kierowcy się zachowują. Jeżeli chodzi o istruktorów jazdy, to uczą jak sami znają przepisy ,a z tym różnie bywa. pozdrawiam

zaw kier 15.10.2020 07:21
Gdyby większość tak chciała interpretować przepisy, to doszłoby do tego że na każdym łuku , zakręcie nadgorliwi świeciliby kierunkami . JEDNA CHOINKA !!! Bez przesady ! Logiki trochę , myślenia ludzie !!! przypomnę zmiana pasa , opuszczanie go !

Biegły 15.10.2020 01:22
Wszystko zależy z której strony był wyjazd, i po której stronie był motor.

obserwator 14.10.2020 15:47
"prowadził jednoślad pomimo tego, że jego uprawnienia zostały cofnięte przez starostę" - chyba nie trzeba nic więcej dodawać?

... 14.10.2020 12:23
..ALE ZMIENIASZ KIERUNEK jazdy (skręcasz kierownicą)a w tym przypadku z tym znakiem należy dać kierunek

kier zaś 14.10.2020 11:10
Jeżeli chodzi o drogę koło Dukata to ja się ABSOLUTNIE z Tobą nie zgadzam . Jadąc w kierunku Dukli jadę drogą główną nie zmieniam pasa, nie opuszczam go , nie przecinam osi jezdni . A sygnalizowanie kierunkowskazem obowiązuje o ZAMIARZE wykonania między innymi w/w manewrów . Jeśli chodzi o motocyklistów to 80 % nie powinno ich w ogóle być na jezdni . Nadmieniam że często posługuję się słabszymi jak i też mocniejszymi motorami , niemniej jednak nigdy nie wyprzedziłem po PRAWEJ STRONIE innego pojazdu . A bardzo często stojąc w korku ciężarówką obserwuję jak po prawej stronie kabiny jak dyby spod zderzaka wyjeżdża , pojawia się PAN MOTOR . Zero wyobraźni ze strony kierującego nim . Szczęśliwej jazdy ! Pozdrawiam !

Tomasz 14.10.2020 10:37
brak przewidywania małolatów ktoś zwolnił nie bez przyczyny, bo skręcał na pewno na kierunku, motocyklista troszkę przeleciał więc 50 nie było a w lusterku trudno jest dostrzec motocykl i do tego brak prawa jazdy wina trupa i nie ma co dziewczyny stresować u mnie w okolicy ostatnio też taki bzykał pod oknami i też prawie tak zakończył żywot, prawie amputowana ręka i liczne złamania, wyprzedzał samochód na kierunku skręcający na posesję

toooomelo 13.10.2020 21:39
Najzwyklejsze zajechanie drogi i wymuszenie pierwszeństwa przez panią w aucie. Najczęstsza przyczyna śmierci motocyklistów.

wink 15.10.2020 12:45
brak upawnień, nadmierna prędkość--czego nie rozumiesz??? zasłużyła na nagrodę darwina jak nikt

kompas 15.10.2020 12:56
najczęstszą przyczyną śmierci motocyklistów jest ***nie

ob serwator 13.10.2020 20:58
robot ma rację

ala 13.10.2020 11:37
Na skrzyżowaniu się nie wyprzedza, no i zwalnia się

lk 13.10.2020 13:30
Zjazd na parking czy stację czy posesję czy do lasu NIESTETY nie jest skrzyżowaniem i NIESTETY wg przepisów wolno wyprzedzać. Podobne aberacje występują na terenie dróg wewnętrznych. Było wiele wypadków i winny wtedy jest skręcający. Absurdalny ten kodeks.

Ka Ma 13.10.2020 19:14
Niestety wszystko zależy od oznakowania na danym miejscu

Ja to js 13.10.2020 21:39
Niby wszystko się zgadza ale to samochód skręcający w lewo przecina pas po którym porusza się motocyklista różnie kończą się takie sprawy w sądzie jeśli było to skrzyżowanie oznakowane znakami poziomymi i pionowymi to motocyklista popełnił wykroczenie wyprzedzając a kierująca samochodem doprowadziła do wypadku a jeśli to był skręt w posesję czy parking sklepu bez oznakowania jako skrzyżowanie to winę ponosi kierujaca samochodem. Oczywiście większość analizuje to w taki sposób że motocykl nie powinien wyprzedzać na skrzyżowaniu i to jego wina lub nawet jak nie było to skrzyżowanie to wyprzedzając kolumnę samochodów powinien traktować każdy samochód wyprzedzany jako oddzielny manewr i za każdym razem upewniać się ze nikt nie ma włączonego lewego kierunkowskazu ale życie i interpretacja przepisów pisze różne scenariusze. Współczuję obu strona bo są to częste wypadki a cena za złamanie przepisów dość wysoka.

Niet 12.10.2020 21:48
I jeszcze te hasła: kierowco patrz w lusterka, motocykle są wszędzie. Motocyklista ma tak samo uważać na mnie jak ja na niego. A co ? motor to pojazd uprzywilejowany, jak ambulans na sygnale? Sama byłam świadkiem miliona zdarzeń na drodze gdzie zagrożenie sprowadził wlaśnie motocyklista, łącznie z ostatnim gdzie idiota omijal korek aut czekających na wjazd na rondo o malo nie potrącił dziecka na pasach. Jeszcze szybciej tymi scigaczami! A jak się rozwalacie to najlepiej ze skutkiem smiertelnym, szkoda kasy na leczenie z NFZ- tu.

pierwszy 13.10.2020 10:51
wszystkim którzy dali kciuk w górę życzę, aby na nich też było szkoda pieniędzy na leczenie z NFZ-tu

ja721 13.10.2020 14:44
Akurat motocykliście wolno omijać korek

jasiek 14.10.2020 20:02
Motocykliście wolno? A ja myslałem że tylko rowerzyście.

Minek 13.10.2020 16:16
Masz racje. motocyklista to nie swieta krowa, zachował sie profesjonalnie jak kierowca rzadowej limuzyny...skoro zatrzymano mu uprawnienia to raczej nie za wzorowa jazde... a ten jego kolega szkoda słów..

Glośny 12.10.2020 21:25
Co do hałasu to w czym problem policja przeciez ma mierniki decybeli to zadnych kontroli nie robia ;) tlumniki bez homologacji u 90 proc osob ;) takze policjanci wkoncu by sie wzieli do roboty ;)

irl 13.10.2020 10:33
co do głośności to sprawa dyskusyjna, głośność tłumika może być elementem który uchroni go przed takim wypadkiem tzn. nawet jeżeli jest nie widoczny to go słychac że nadjeżdza, tak przynajmniej rozumieja to w Irlandii, tam wręcz jest nakaz używania sygnału dzwiekowego, klaksonu zeby sygnalizowac swoja obecnosc na drodze. Co do samych motocyklistow, w duzej mierze brak wyobrazni i przewidywania zdazen (nie wszyscy rzecz jasna), przy predkosciach ponad dopuszczalne na naszych drogach trzeba zakladac ze ktos moze nas nie widziec i zabraknie mu czasu na reakcje. Kolejny problem to brak szkolenia w zakresie poruszania sie poza miastem i pokonywanie zakretow. Najczesciej niestety zakrety sie im "prostuja"

Ortel22 12.10.2020 20:54
Czytam te wasze komentarze i śmiać mi się chce jacy wy jesteście wszyscy mądrzy po fakcie po pierwsze nie wyrusza się bez prawka na drogę po drugie dobrze ze nie zabił nikogo po trzecie kolega pod wpływem on pewnie też sekcja wykaże nie oskarżam po czwarte tacy jesteście cwaniacy całą niedzielę jeździłem z zona ba rowerze w Ciężkowicach był zlot czy jak to się nazywa motocyklistów ba harlejach ok barany ba ścigaczach oczywiście bo jak to inaczej nazwać chciały się popisać i jeździły hak głupie w jedna i drugą stronę bo oczywiście my tu rządzimy mamy mocniejsze motory lepsze *** a tak naprawdę się okazuje że jesteście gówniarzami którzy nie skończyli podstawówki nie mówiąc o szkole średniej czy cos innego nie macie za grosz rozumu i nie szanujecie innych użytkowników ruchu itp pieszych dzieci byle by się popisać i było mnie słychać haki ryk motora sam baranie będziesz może kiedyś maial dzieci i zobaczysz jak takie male dziecko boi Sie głośnego hałasu i ryku motora dla mnie gość był idiota i sam zasłużył ba swój los i jeszcze n i e jeden tam na tej prostej zostanie lapuduchy będą się ciesszyc a gówniarze komenty i akty prawne sypac hahhaaaaaaa śmiech teraz se idźcie na pogrzeb popalcie gumę żeby mu honor oddać za jego czysty ***izm popisał się że ma nowy motor za niedługo sprawa ucichnie i będą następne barany się ścigać kwestia czasu

Alex 13.10.2020 12:07
Wiesz... akurat po Twojej wypowiedzi wnioskuje, że większym baranem bez szkoły jesteś Ty. Słyszałeś o interpunkcji? "Hałasu i ryku motora", żenada - idź kopać rowy.

stani 13.10.2020 22:49
nie pisz po pijaku

Praw 12.10.2020 20:52
Hej znawcy kierunkowskazów a czy wiecie że jadąc od zawodzia na dukle koło dukata droga główna to droga po łuku na lewo i tam należy i jest to obowiązek włączyć kierunek lewy ponieważ kierunkowskaz włączamy zmieniając kierunek jazy a w tym przypadku zmieniamy kierunek a jadąc na wprost czyli na szpital nie sygnalizujemy nic jedynie prawy kierunek na skręt na ekonomik ...napewno będą znawcy się wypowiadać ale najpierw sprawdzcie przepisy albo czas na doszkolenie sie w jakiejś szkole nauki jazdy bo niestety mało kto używa tam kierunku .......bo za brak kierunku w tym przypadku należy się mandat....i nie dajemy kierunku prawego jadąc prost w kierunku szpitala bo to znak dla wyjezdzajacych od ekonomika ze mogą wyjeżdzać

robot 13.10.2020 07:48
na każdym zakręcie włączasz kierunek bo zmieniasz kierunek jazdy? :-)

....... 13.10.2020 10:05
Praw ma racje...Kiedy używać kierunkowskazów na skrzyżowaniu z pierwszeństwem łamanym? Wiele osób błędnie odczytuje, że jadąc drogą z pierwszeństwem, która np. zakręca w lewo, w rozumieniu przepisów jedzie prosto, zgodnie z pierwszeństwem drogi. Tak jednak nie jest. Niezależnie od pierwszeństwa drogi, gdy tylko zmieniamy kierunek ruchu, jesteśmy zobowiązani to zasygnalizować poprzez użycie kierunkowskazu. https://i.wpimg.pl/730x0/m.autokult.pl/dsc0006-jpg-033af92b3805-f5c1780.jpg Jadąc drogą z pierwszeństwem w lewo, w świetle przepisów nie jedziemy prosto Jadąc drogą z pierwszeństwem w lewo, w świetle przepisów nie jedziemy prosto Jeśli mamy do czynienia z takim znakiem jak powyżej i jedziemy zgodnie z pierwszeństwem w lewo, powinniśmy użyć lewego kierunkowskazu. Jeśli zaś byśmy jechali od lewej strony na wprost, użycie lewego kierunkowskazu jest błędne, ponieważ nie zmieniamy kierunku jazdy .Podsumowując, niezależnie od tego, w którym kierunku jedziemy i skąd jedziemy, z drogi z pierwszeństwem czy z podporządkowanej, każdą zmianę kierunku ruchu musimy zasygnalizować w ten sam sposób, jakbyśmy to robili na klasycznym skrzyżowaniu. W przeciwnym razie nie tylko błędnie informujemy innych kierowców o swoich zamiarach, przyczyniając się do korków lub wręcz powstania kolizji, ale także ryzykujemy ewentualny mandat w wysokości 200 zł.

robot 13.10.2020 10:39
pod Dukatem nie skręcasz w lewo na skrzyżowaniu, tylko jedziesz drogą główną po łuku w lewo. Nie przecinasz żadnej linii czy to ciągłej czy przerywanej, nie wyjeżdżasz nawet poza oś jezdni. Jadąc prosto zmieniasz pas i wtedy włączasz kierunek w prawo.

..... 13.10.2020 10:59
..mylisz sie ale szkoda dyskusji tu robić bo najpierw trzeba się zapoznac z nowymi przepisami ruchu albo skontaktowac się z jakimś instruktorem jazdy i potwierdzic jak jest na tym rozjeżdzie

robot 13.10.2020 11:15
Ty się mylisz, ale jestem za tym żeby wypowiedział się jakiś policjant z drogówki bo instruktorzy to jak rabini. Jeden powie tak a drugi inaczej.

........... 13.10.2020 11:41
policjanci tym bardziej nie bedą wiedziec..REDAKCJO PROSIMY o wywiad z odpowiednia osobą jak jeżdzic na rozjeżdzie koło dukata ze znakiem T6

robot 13.10.2020 12:11
pomysł dobry, pozdrawiam

Piotrek 14.10.2020 10:10
robot, na łuku drogi nie włączasz kierunkowskazu, ale jak masz OZNAKOWANE SKRZYŻOWANIE z tzw. łamanym pierwszeństwem (można je rozpoznać dzięki znakom drogowym D-1 lub A-7 oraz tablicy pomocniczej T-6) to wtedy włączasz kierunkowskaz jak skręcasz (nawet jadąc dalej drogą główną). Poszukaj sobie, była kilka lat temu interpretacja którego z ministerstw. Albo pooglądaj program typu Jedź bezpiecznie, gdzie na ten temat wypowiadają się eksperci ruchu drogowe i sami policjanci drogówki również (a było kilka odcinków na temat kierunkowskazów przy łamanym pierwszeństwie).

przepis 14.10.2020 20:10
Mistrzu. Twój znak nie jest adekwatny do Gorlickiej sytuacji. Zobacz sobie na google maps na drogę z pierwszeństwem. Nie jest ona na znaku pod kątem prostym. Dlatego nie trzeba dawać kierunkowskazu na drodze z pierwszeństwem. https://www.google.pl/maps/@49.6543819,21.1616511,3a,20y,144.44h,89.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNF7TIlrtx-OT2QjggIN-eQ!2e0!7i13312!8i6656

robot 14.10.2020 22:41
dokładnie, znak nieadekwatny do sytuacji na drodze

Kierowca 13.10.2020 14:16
To Prawda, mnie tego uczyli robiąc prawo jazdy 4 lata temu, i bardzo dobrze to pamiętam. Niestety większość osób, którym o tym mówię mówią że to nie prawda..

kierowca 12.10.2020 17:41
Kierunkowskaz nie upoważnia do skrętu, klasyczne "nieupewnienie się:.

Daniel 12.10.2020 22:22
Jazda z prędkością powyżej limitu też klasyka. Masz jakieś lepsze pomysły?

Tomasz81 13.10.2020 09:38
A co upoważnia do skretu?. Wystawienie ręki za okno?

toooomelo 13.10.2020 21:22
Do skrętu upoważnia zachowanie szczególnej ostrożności podczas skrętu. Kierunkowskaz jest tylko informacją dla innych uczestników ruchu.

mk 12.10.2020 15:18
Aha no to wszystko już jasne jeden bez papierów a drugi pod wpływem alko szkoda gadać bez komentarza ...

KK 12.10.2020 21:21
Dziewczyny szkoda....

ŚWIADEK 12.10.2020 12:31
OD LAT WIADOMO ŻE ŚCIGACZE SĄ OGROMNYM PROBLEMEM NA DROGACH A BRAWURA Z JAKĄ SIĘ PORUSZAJĄ PRZEKRACZA LUDZKIE POJĘCIE STRACH SIĘ PORUSZAĆ SAMOCHODAMI , PIESZO GDY SŁYCHAĆ PĘDZĄCE MOTORY. CHŁOPAKA SZKODA ALE INNI POWINNI DOSTAĆ NAUCZKĘ, I ŚCIĄGNĄĆ NOGĘ Z GAZU TO OGROMNA TRAGEDIA DLA RODZINY. CHŁOPAK SZALAŁ CAŁY DZIEŃ NACIESZYŁ SIĘ NABYTKIEM....OGRANICZENIE WIEKOWE POWINNO PAŃSTWO WPROWADZIĆ DO PORUSZANIA SIĘ ŚCIGACZEM

ja 12.10.2020 15:06
Przecież są ograniczenia. Na taki motocykl potrzebne jest prawo jazdy kategorii A, które możliwe jest po ukończeniu 24 lat (są wyjątki, ale śmiem wątpić czy w tym przypadku tak było). Wg prawa takiej maszyny jak na zdjęciach nie można zarejestrować na kat A2. Niech odpowie diagnosta który dopuścił to do ruchu i urzędnik który to zarejestrował.

stanley 12.10.2020 22:51
W ogłoszeniach na forach i fejsbukach 90% motocykli na A2 to "zblokowane" 600tki, w tym szlifierki po 120KM. Oczywiście blokad nie ma, a sprzedający chwalą sie na prawo i lewo. Jakby to był pełny legal. Kiedy sie wreszcie ktoś tym zajmie?

ja 13.10.2020 07:47
Dokładnie o to mi chodzi, 100% racji, ale to można wyeliminować już na etapie rejestracji motocykla

Kuba 12.10.2020 15:08
jasne masz racje, a ten wypadek to klasyczny lewoskręt od takich dzwonów ginie najwięcej takich chłopaków, i to nie przez to ze cieszył się cały dzień z nowego nabytku tylko z niedoszacowania prędkości dlatego trzeba wybudować infrastrukturę żeby mogli bezpiecznie jeździć dowoli, tj tory do takiej jazdy a nie upierdzielac istniejące

oola 13.10.2020 10:13
Jaką infrastrukturę?? Motocykliści mają przede wszystkim jeździć zgodnie z przepisami, a nie śmigać ile fabryka dała.

toooomelo 13.10.2020 21:24
Tak. A kierowcy powinni patrzeć w lusterka. Nie tylko się w nich przeglądać.

Adam 12.10.2020 16:25
Nie nogę z gazu tylko rękę. Napisane JEST wyraźnie 'że Pani nie widziała drogiego motocykla motor to silniki policja tez jeszcze nie okreslilaco się stało czyja była wina .pan już wie wina motura wariata . Wyssane z palca stereotypy slogany pa.

Ziom 12.10.2020 19:14
Dokładnie tak jak mówisz. „Świadek” pewno nawet karty rowerowej nie ma skoro nie wie iż ograniczenia wiekowe na kat A są już dawno wprowadzone i są one właśnie po to żeby nie dało się latać litrem bez umiejętności mając 20 lat! AM, A1, A2 i A. Dlatego tez mistrzuniu „świadek” przestań bredzić o PROBLEMACH motocykli na drogach! Tu jak sam widzisz wina kierującej samochód. Nawet jeśli była ciągła to również kierująca autem jest winną tego zdarzenia. W momencie kiedy kierującemu moto nic by się nie stało, dostałby 200 zł i 6 PTK za ciągła ( o ile była) a kierująca auto naprawia to R6 poprzez swoją ubezpieczalnie. jestem tego pewnien w 100% ( sytuacja z życia ) tak mówią przepisy!!!

Aa 14.10.2020 16:08
Po pierwsze ograniczenie wiekowe juz jest o ile sie nie myle od 6 lat kat a1 /a2 /a. Po drugie dla czego wrzucasz wszytkich do jednego worka, popatrz na niektorych kierowców samochodów i na statystyki ile wypadków jest z winy kierowcy samochodu

Ona 12.10.2020 11:15
Każdy wie swoje racje. Ja dziewczynie bardzo współczuję traumy i stresu. Życia to nie wróci chłopakowi ale dziewczyna musi żyć dalej więc wszyscy madrzy jak macie głupio gadać to zamknijcie się i spróbujcie sobie wyobrazić go ona czuje

Bili 12.10.2020 10:54
Mistrzowie kierownicy- jesli byla w takiej pozycji kierujaca seatem ze wbil sie w drzwi czyli seat wlaczony mial kierunkowskaz sygnaluzujacy zamiar skretu w zwiazku z tym motocyklusta bedacy z tylu ma obowiazek zachowac ostroznosc szczegolna tyle w temacie!

Zibi 12.10.2020 19:17
A auto może skręcić bo ma kierunek???? Bredzisz! Auto wyłączało się z ruchu, moto w nim pozostawało! Jeśli tam nie było ciągłej winna jest ta laska! Tyle w temacie!

Gucio 12.10.2020 23:22
Nic dziwnego, że potem trupy na ulicach, jak podstawowych zasad nie znają....

Lol 13.10.2020 14:35
Jesli nie bylo ciąglej !

toooomelo 13.10.2020 21:26
Nawet jakby była linia ciągła. Ta nie oznacza zakazu wyprzedzania.

motur 14.10.2020 20:15
Czy laska jest winna według Ciebie niezależnie od tego jaką prędkość miał motocyklista? Czy gdy miał prędkość 130 km/h to ona też jest winna?

Lol 13.10.2020 14:34
Jesli wbil się w drzwi to nie znaczy, ze zamierzala skrecic tylko już skręcała.

see 12.10.2020 09:42
Jak ***ł to jego wina. Wielka szkoda i tragedia! Zapłacił najwyższą cenę za brak wyobraźni.

Kolega 12.10.2020 09:07
Miłości się nie zostawia

ja 12.10.2020 08:40
Jejku no czego nie rozumiecie? Skręcała dziewczyna w lewo. Pierwszy motocyklista zaiwaniał, wyprzedzał ją i go przepuściła, drugiego nie widziała i wykonała manewr skrętu w lewo. A że tamten zaiwaniał równie dobrze to nie tylko nie wyhamował ale wyrżnął w bok z taka siłą że go wyrzuciło w powietrze i przeleciał kilkanaście metrów. Musiała co najmniej być ustawiona prostopadle do kierunku jazdy - czyli kończyć skręt bo nie ma obcierki na boku samochodu tylko prosto wrąbane drzwi. Co jest nie jasne? Owszem skręcający ma się upewnić że nie zajedzie nikomu drogi - ale to dotyczy rozpoczęcia manewru a nie jego zakończenia i nie sytuacji gdy ten z tyłu leci powietrzem a nie jedzie względnie przepisowo. Szkoda dziewczyny i rodziny motocyklisty. A dla reszty dawców to może na chwile będzie lekcją. A nie mam tu na myśli normalnych motocyklistów jeżdżących z głową.

Xxx 12.10.2020 00:38
12 lat temu podobne zdarzenie miało miejsce kilknascie metrow dalej,mianowicie samochod skrecał na stacje paliw "Szpila". Kierowca samochodu byl dokladnie tak samo zjechany jak owa Pani, wtedy motor tez uderzyl w drzwi. Zginelo dwoch młodych chłopakow. Kierowca dostal miano "tego co zabil".... Tylko nikt nie zapytał ile na liczniku mial wtedy motor,otoz 213km/h. Z taka predkoscia uderzyl motor w samochod. Gdzie byl motor kiedy samochod skrecał,ile sekund trwalo skrecanie a nadjechanie motoru.... Nie atakuje chlopaka,bo sama stracilam brata w jego wieku. Ale nie oszukujmy sie,motor z taka moca rzadzi sie swoimi prawami, On mogl byc daleko,kiedy dziewczyna skrecała ale jadac z duza predkoscia,w ciagu ułamka sekundy motor znalazł sie na seacie. Chłopaku odpoczywaj wiecznie, Dziewczynie dajcie zyc i nie oceniajcie,prosze nie oceniajcie...

MrRed 11.10.2020 22:44
oglądalem zdjęcia aut i nie rozumiem, proszę o rozrysowanie tego, bo ni chuchu. napisane tak jakby była to wina motocyklisty podejmujaceg manewr, a jednoczesnie slady na autach tak jakby to auto zajechało droge prawidlowo jadącemu..??

ReklamaENERGO ELECTRIC – GORLICE ul. 11 Listopada 16 – Dzięki połączeniu doświadczeń i potencjału grupy możemy zagwarantować naszym klientom atrakcyjne warunki handlowe.
AKTUALNOŚCI
ReklamaSkorzystaj z oferty Iwo Computers na stronie internetowej i w sklepie stacjonarnym
Reklama
POPULARNE
ReklamaWyższa Szkoła Biznesu National - Louis University w Nowym Sączu - UWOLNIJ Z NAMI SWÓJ POTENCJAŁ - studia I, II stopnia oraz podyplomowe - PRAWO - PSYCHOLOGIA - ZARZĄDZANIE - INFORMATYKA
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 3°C Miasto: Gorlice

Ciśnienie: 999 hPa
Wiatr: 10 km/h

OSTATNIE KOMENTARZE
Autor komentarza: ~ TomtommTreść komentarza: Perełka , igiełka , - wszystkie ogłoszenia z takimi opisami sugerują że coś z nim było robione ......Data dodania komentarza: 22.11.2024, 09:56Źródło komentarza: Prawdziwa biała perełka z Gorlic „za miliony”Autor komentarza: AdamTreść komentarza: Założyłem profil w placówce. Pani z informacji bardzo miłaData dodania komentarza: 21.11.2024, 20:45Źródło komentarza: eKRUS w służbie rolnikom. Co możesz tam załatwić przez internet? [FOTO]Autor komentarza: Woj1Treść komentarza: Tylko nie na górze cmentarnej. Masakra: góra do wykarczowania, korki na Korczaka jeszcze większe, ścieżki rowerowe pod spychacz. W rynku zróbcie, w budynku szkoły, parkingi nad rzeką, może rynek trochę ożyje. Gorliczanie powinni wypowiedzieć się zanim powstanie betonowy kloc z ekranami (teraz taka moda) dla dziatwy kolonijnej na 15 minut oglądania za 25 mln zł. Wójcino ratuj Gorlice! Wybuduj takie muzeum w Sękowej szybciej niż w Gorlicach. Tam jest dość miejsca.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 14:33Źródło komentarza: Europejskie Muzeum I Wojny Światowej w Gorlicach. Inspirujące spotkanie ekspertów [FOTO]Autor komentarza: JTreść komentarza: Wszyscy zadają sobie pytanie czy warsztat był ubezpieczony- a czy zadali sobie Państwo pytanie jak wyglada dosłownie walka o każdą złotówkę od ubezpieczyciela ? Rok temu moim sąsiada spalił się dom,do tej pory nie dostali pieniążków,walka toczy się już w sądzie pomimo tego,że rzeczoznawca okresie sumę odszkodowania to ubezpieczyciel csly czas się odwołuje. Sąsiedzi byli zmuszeni wziąść kredyt a w banku,żeby naprawić to co najpotrzebniejsze. Spłacanych odsetek już nikt im nie odda ,a takich sytuacji jest bardzo wieleData dodania komentarza: 21.11.2024, 11:11Źródło komentarza: Grzegorz z Ropicy Górnej potrzebuje wsparcia. Potrzebna pomoc na odbudowę
Reklama Agencja Detektywistyczna „Biuro Bezpieczeństwa SPECTRUM – detektyw NOWICKI”